Skola

Tooday började skolan, det var lite trist faktiskt. Lite trist var det också att gå kvar i typ samma klass, eller, inte samma men bara några nya. Hade velat ha fler nya! Det var så segt att jag nu har funderat på att byta till Fridas klass för att lära känna nya. Menmen, det ska jag inte göra.

Sen resten av dagen har jag och Frida hunnit med massa. Vi har gått omkring på Akademibokhandeln i tre timmar och letat sudd, kissat sjuttontusen gånger, ritat/klottrat massa i våra kalendrar, gjort en voodoo-docka av mig (kolla www.blommaans.blogg.se) och lyssnat på en skiva som heter Greatest shits (sök på bajs på spotify) HAHAHA. Har haft riktigt roligt!

Och imorron väntar klassdag med promenad och glass. Kan det bli mer.. Ja jag vet inte vad, men det är nog det konstigaste jag nånsin gjort på en klassdag. Aja, peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0