Sista sommarlovsdagen

Fyfan vad jag är trött! Jag förstår inte, jag va rinte uppe jättesent igår och jag sov rätt länge idag. Sjukt. Och imorron börjar skolan också, grattis. Fast det är nog bara tpy en timme eller någonting, upprop och sånt skit.

Vad har jag haft för mig då? Massa faktiskt. Men jag får väl börja från början där jag slutade, den kvällen drog vi in till Fischer och där var Sebbe, Pelle och några andra. Hade faktiskt riktigt roligt, och sen var det moppe hem från Östermalm, det var lite läskigt faktiskt. Frida sov över och på morgonen var vi tvugna att hämta hennes moppe där haha! Åkte in till stan och mötte Emelie, Hanna och Amanda, vi drog runt lite vid Ung08 och glodde på alla äckliga fjortisar (och turkar). Gjorde inte mycket mer än så faktiskt, men sen åkte jag, Hanna och Marcus och badade! I öregnet. Men det var riktigt kul för sen drog vi upp och badade i hans pool och sen spelade vi Mario Kart som jag ägde på ;)
På fredagen var jag i stan med mami, och det lönar sig kan jag ju säga. Kom hem med två par skor och ett par leggings efter två timmar.. Åkte snabbt in till Hanna för att sedan åka tillbaka ut till Käppala. Det var riktigt trevligt, trots att vi var outsiders, eller insiders, man får välja själv. Kom hem vid halv fem efter slidplask (HAHA), judeskämt, filmande på tunnelbanan (filmen kommer senare) nattkäk på donken då vi blev bjudna på efterfest och då somnade vi rätt snabbt. Dock så vaknade jag minst en gång varje timme tills vi gick upp, men det är en annan historia. Vi handlade och drog en lååååång frukost framför "Room raiders" på MTV. Gjorde inte mycket under dagen, men det blev inget falafelkungen iallafall tyvärr, men det blir en annan gång. På kvällen drog vi efter mycket "då börjar jag gråta" till Peter och var där :)

Det var mina dagar. Förresten måste jag säga att jag gillar våran gästbloggare Sebbes inlägg här under! Och att det fortfarande står ååh mama på min axel.
Men pusspuss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0