shit shit shit

Det som verkligen inte får hända höll på att hända alldeles nyss! Jisses va läskigt
Aja...jag hade turen med mig och sitter lugn framför datorn nu och inväntar svar från Andrea om hur kvällen för oss två ser ut. Troligen blire chill ikväll, jag har väl ingen större lust för någonting annat egentligen.

Igår vart det en mysig trevlig liten chill fredag hemma hos Veronica. Jag åkte över till henne runt nio- halv tio, vi hade planerat att rota igenom hennes té skåp i flera timmar tills vi skulle hitta det perfekta Tét för stunden/kvällen. Men inget av hennes 75 miljoner olika smaker av té föll oss på smaken så det blev ett glas med juice istället. Haha. Pratade igenom kvällen och två minuter av början av natten tills vi slocknade på en gång.
På morgonen knaprade vi i oss Veronicas goda nyttiga snacks och så fick det bli vår frukost. Mina planer om att dra till stan för att köpa massa skol grejer till mig och eventuellt hitta något roligt att köpa böts snabbt ut mot Veronicas förslag om att baka kladdkaka. Eller egentligen kom det inte som ett förslag utan mest som en order, det tog två sekunder efter att hon sagt "Jag vill baka en kladdkaka" innan hon slog upp en delikat kladdkaka ur en recept-bok.
Så en kladdkaka innan "utgången" vart det. Kladdkakan vart en besvikelse enligt Veronica och det förstörde tydligen hela hennes dag så jag fick åka ensam in till stan!
Nu har jag allt behövande till den seriösa, jobbiga, allvarliga och tunga skoltiden, bläk.

Ha en bra lördagskväll, nu drar jag! Ciao ciao

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0