PRIDE

Haha, jag och Veronica beslöt oss någon dag denna vecka för att haka på Pride. Men det vädret visar nu; Moln, gör att vi båda är sjukt otaggade så vi ska nog bara dra dit och kolla fast med galna sminkningar! Yes, thats true.
Fast jag skule nog hellst ha velat sova morgonen ut idag...Måste ju orka kvällen! ;D

Igår ungefär två minuter efter förra inlägget skrevs klart och publicerades fick jag och Becca nya planer, att dra ut på någon fest på lidingö. Men efter några minuter insåg vi att det inte vart något bra så hon kom hit, in till stan och vi drog till Café 60 där jag bjöd henne på en fika och vi i stort sätt satt där hela kvällen/natten.
Som förra gången pratade jag mig hes och kom hem med en ond hals, haha, vad är felet liksom? Aja, och ikväll drar vi ut, så galet sjukt taggade!! Lalalaaa!
Jag antar att det blir nattkäk på donken halv sju imorgon bitti efter en kall "nattbuss-resa hem" med både Andrea och Becca! Becca ska få pröva på en morgon i stan med Hanna och Andrea, mahaa!

Nej men nu ska jag få lite frukost i magen. Ciaaao
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0