Planer är ingenting, Planering är allting!

Hello! Underbar dag med underbar Andrea och en underbar Rebecca!
Först tidigt idag kom Andrea över till my place, vi kollade genast (tidigt ute att planera som vanligt) resor ner till Grekland till nästa sommar. Vi kom fram till att det troligen kan bli Rhodos, charter med fritidsresor är för dyrt och att vi är sjukt galet taggade redan och att vi självklart kommer stå skrikandes på arlanda klockan fyra på morgonen då det äntligen bär av. Haha.
Efter några timmar åkte vi till ropsten båda två, hon skulle hem och fira sin syster som fyller år och jag skulle möta becca.
Så Rebecca och jag åkte in mot stan igen, vi gjorde nog hela stan faktiskt. Nu är jag hemma och funderar på att bokstavligt lägga is på mina fötter.

Senare ikväll träffar jag Andrea igen och vi funderade på att dra hem till Marcus för att ha poolparty, men tydligen är han hellre med sin lilla kompis. Så poolpartyt blir av imorgon! :D Feeeett kul!

Ha det braao så länge!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0