Onsdag

Onsdag.
Känns som om jag hade något inplanerat idag, men här sitter jag nyvaken och funderar så att det knakar vad det var jag skulle göra idag.
Igår hur som hellst hängde jag med Amanda och Emelie på stan, kollade ung 08 en liten stund och sedan blev det en liten fika. Efter några timmar följde dom med mig och mötte upp min mamma på hennes jobb, senare skulle vi dra till Bion men det ändrade vi lite så att vi istället skulle gå för att köpa möbler på Mio, men det är ju kul det med tycker jag!

Men idag då, jag skulle eventuellt träffa Marcus, men det blir väl lite senare. Jag lovar att jag hade någonting planerat idag, jag är ju hemskt senil och rätt hemsk om det nu är så att jag bestämt att göra något med någon. Förlåt

Nu ska jag få i mig lite frukost så får vi se sen om jag får tag på något att göra!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0