Hellooo Tallin

Tjaaaa allihopa, bara jag som tycker det verkar som det bara är jag som driver den här bloggen just nu? Vi får se om Hanna blir värsta värsta superbloggaren medan jag är borta och får oss lika populära som Blondinbella?
Don't think so, men man kan ju alltid hoppas ;D

Om några timmar avgår iallafall min båt till Tallin, kommer hem igen på lördag morgon och den sista veckan av sommarlovet ska jag ha skitkul har jag bestämt! Jag och Marcus snackade om massa saker vi vill göra; kräftskiva, tälta, åka till hans land, poolparty! Så jag tror att jag kan hålla mig sysselsatt en vecka med allt det. Och då är Hanna hemma också så då tänker jag va jättemycket med henne :D Typ första gången på hela sommaren då båda är hemma längre än några dar och ingen jobbar eller något.

Jag blir galen, kan nämligen inte skriva så bra med mina lösnaglar som jag satte på igår.. Har ni tråkigt under dem här dagarna, skicka gärna iväg ett sms till mig så blir jag glad.
Pusselipuss ♥
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0