Hej och hå

Wohooo, måndag idag och jag har konstigt nog varit på sjukt bra humör hela dagen. I vanliga fall brukar jag hata måndagar, kanske pga av skolan punkt punkt punkt men idag var det en bra måndag! Först mötte jag upp Emelie i stan och vi gick igenom varenda affär i stan tror jag haha! Det var var iallafall vårat mål, men jag tror inte vi hann allt faktiskt.. Sen skulle hon träffa sin kompis, så jag drog till fältan och letade efter en kofta osm förresten är slut överallt i typ hela Sverige(?) Aja whatever, var där i typ en kvart för sen frågade Frida om jag skulle hänga med henne, Viktor och Filip till stan så då åkte jag tillbaka igen haha. Vi åt glass på donken och sen åkte jag och Frida till H&M och shoppade underkläder, wihoo. Drog hem sen, gjorde middag och sen åkte jag och tränade med mami. Nu börjas det igen...

Kom hem, åt, duschade och nu ska jag gå ner och äta B&J cookie dough (a) Gooott! Bästa att jag göra det nu innan jag lackar antingen på min data som har en ROSA spricka över hela skärmen eller på att internet krashar..
Jaja, ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0