trouble will find you no matter where you go...

Började skolan idag, lite lagom kul. Det var jätte roligt att få träffa alla från klassen iallafall! Ink. alla nya, som vi dock inte presenterat oss för ännu men ändå. En tredjedel av klassen har fått nya klasser och det återstår endast typ 6 st tjejer nu. Jag fick också reda på idag att jag klarade b-kursen i matte! Rätt otroligt, pluggade ju knappt inte :D Hur glad som hellst är jag nu iallfall!
Efter att vi slutat drog jag och alex runt, Markus och Adam måste ha trott...jag vet inte vad. Vi mötte dem typ lite hela tiden.
Alex och jag drog ut mot fågelöudde, satte oss på bryggan och förfrös våra fötter för att vattnet blivit så kallt redan! Eller idag var det oerhört sällsynt kallt!
Runt tre drog vi iväg mot bussen tillbaka, sista biten bestod av ansträngning när vi plötsligt blev tvungna att kuta, vi kommer till hållplatsen och det visar sig att min dyslexi-hjärna läst fel på tabellen och att bussen inte skulle gå förrän efter 20 minuter senare. Fyran på tabellen såg ut som en tvåa...
Asså hela dagen har vart så otroligt störd, jag orkar faktiskt inte berätta allt som hänt. Men tro mig när jag säger att det är mycket!! haha Galet.
Det är inte att tala om hur besviken jag vart när jag stod efter Alex i kön efter ett "speciellt" barn, hungrig som jag var, det "speciella" barnet böjer sig över riset och hostar! Fy fan
hahahhahaha....svininfluensaaaan!!! ;D Internt

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0