Duntäcke

Heeey! Här sitter jag under mitt duntäcke och värmer mig. Har nåmligen suttit ute i Sticklinge i några timmar vid en liten eld/glöd som mest var rök faktiskt. Efter ett bra tag märkte vi att det faktiskt var sjukt kallt (det var då vi drog hemåt) och när jag kom hem kollade jag termometern, och den visade tretton grader. TRETTON GRADER?! Är det bara jag som tycker det fortfarande borde vara varmt på kvällarna för att det fortfarande är sommar. Hallå, det är fortfarande sommar?

Idag har jag iallafall haft en riktigt bra dag. Skola, som var helt okej. Nya lektioner hit och dit, massa skratt åt lärare och inte lyssna nånting när lärarna pratar. Ett tag efter vi slutat drog jag, Hanna, Becca och Alex ut till Fågelöudde och efter ett tag var det som vanligt bara jag och Hanna som var kvar, vi som aldrig vill åka hem. Men där satt vi, i flera flera timmar, till vi fick den grymma idén att vi ville grilla. Vi pratade med Jens, Marcus, Matte och Jakob och träffade dom en stund senare på Superstore. Där handlade vi falukorv att grilla och garvade åt att killarna ofc hängde i chipshörnan. Drog vidare till Sticklinge där vi efter ett bra tag fick igång en brasa efter Jakobs instruktioner (och efter Marcus hämtat tändvätskan).. Tredje gången gillt som man brukar säga ;) Så där satt vi iallafall i några timmar och hade det trevligt. Myspys. Sånt borde man verkligen göra oftare!

Jaja, nu ska jag försöka sova eftersom det är en ny dag i skolan imorron.. Men det blir inte så jävla lätt eftersom jag luktar som en hel jävla skogsbrand.. Aja, wish me goodluck ;)
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0