Död myra

Man är på jättebra humör när man kommer hem, sen är man hemma i två sekunder och sen är det glada humöret som bortblåst. Känner någon igen sig? Så är det iallfall, jag ska inte säga alltid, men väldigt ofta för mig. Så fort man kommer hem finns det alltid någonting att klaga på. Min föräldrar gör mig så otroligt glad.

Men jaja, jag ska försöka få detta till ett glatt inlägg. Det har trots allt varit en riktigt bra dag. Blev väckt imorse, tänk det ni, jag blev väckt trots att det inte var jag som fyllde år haha! Sjöng, åt frukost och så för att Vendela fyllde år. Sen åkte jag till Hanna och vi satt och kollade Rhodos-resor tills nästa sommar eftersom vi båda fått tillåtelse att åka utomlands nästa sommar. Och ja, vi är redan sjukt taggade, och jag lovar att vi kommer stå där på Arland klockan fyra på morgonen helt överspeedade och skrika! Men man måste komma ihåg - planer är ingenting, planering är allting!
Dagen fortsatte så att vi drog till stan ett tag, sen åkte jag hem och fikade lite och firade syster :) Drog och tränade när hon drog på moppekurs och sen var jag med Hanna hela kvällen och har haft det riktigt mysigt och planerat lika mycket som vi alltid gör, pratat om gamla minnen, skrattat galet mycket och försökt lära oss att dansa (ingen kommer fatta men whatever). Det blev tyvärr inget poolparty, men det får bli en annan dag(?)

Kan iallfall att jag inte har skrattat så här mycket som jag gjort idag eller känt mig så glad som jag gör just nu på rätt länge. Så det känns riktigt bra! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, och hoppas att resten av veckan blir likadan, det kan jag behöva ♥
Peace and love

Kommentarer
Postat av: Hanna

"men byt klass då om ni gillar vår klass inte!"

HAHAHAHA

2009-08-11 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0