"Det är på sommaren livet är som bäst"



Hallå! :D
Inte långt kvar tills skolan börjar, men vi följer det Becca och jag kom överens om tycker jag. Att göra den absoluta sista sommar veckan på hela året bra ihågkommen! Idag t ex. ska jag möta Emelie och Amanda på odenplan och klura ut något roligt underhållande att göra för dagen. Det kommer bli kul, men jag kan dock inte stanna värst så länge för att jag måste hinna ta tag i några andra saker och så ska jag gå på bio med mamma och se "sommaren med Göran", den lär ju vara rolig den!
SEN, måste jag hitta något att göra! Fast juste, poolpartyt var det ja, det skulle ju hållas rum ikväll! Roligt, roligt, roligt! :D

Senare igårkväll träffade jag Andrea i ropsten, vi åkte ut till sticklinge och satte oss på det varma berget, dödade X-antal myror och drog sedan tillbaka till torsvik och hade lite barnkalas med saft och bullar Hahahah
Senare hade vi roligare än roligast när vi desperat förgäves försökte lära oss dansa, gömma oss för den mystiska bilen och svara på de sjuka smsen jag fick..M.M.

Hoppsan hejsan, nu måste jag verkligen dra! Ciao!
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHA älska den där bilden xD

2009-08-11 @ 11:56:56
URL: http://typ.blogg.se/
Postat av: Hanna

älska oss! x)

2009-08-11 @ 19:48:18
Postat av: Andrea

såklart :D

2009-08-11 @ 20:10:13
URL: http://typ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0