bada bada bada!

HeJJ! Trots att jag duschat tycker jag fortfarande att jag känner lukten av klor från Marcus pool.
Jag var först idag med Emelie och Amanda kring odenplan, åkte efter ett tag mot kungsträdgården för att möta upp Andrea. Vi satt där och snackade skit ett tag tills Andrea och jag drog hem till mig för att hämta badkläder och sånt. Vi åkte mot Lidingö och enda ut mot sticklinge, väntade sittandes i bajs och kiss under träd på Marcus som först tänkte langa dissen och inte komma dit för att det hade börjat regna.
Envisa Andrea fick honom att komma dit iallfall och vi badade vid sticklinge badet i ösregn. Men vi drog lika snabbt upp som vi var där till Marcus pool istället pga. åskan.
Det var hur som hellst kul kul kul! Nu sitter jag som sagt här hemma. Nöter in det sista i matte boken till omprovet jag har imorgon, som jag för det första inte kommer bli godkänd på. (Failade B-kursen).
Har liksom inte velat plugga på mitt sommarlov, utan sparade det till de sista tre dagarna typ. Menmen, det skadar ju inte gå dit och skriva lite liksom.

Imorgon efter jag suttit där i några timmar, får jag äntligen träffa Alex :D
Så länge sen :( <3 Senare vid ett drar jag in mot stan och träffar ulrika som jag heller inte sett på as länge! Efter det måste jag rusa iväg och hjälpa stackars mamma som inte kan bära hem vår nyköpta matta själv. Å SIST MEN INTE MINST händer det vi alla längtar till på fredagar! Tjohoo...
Stackars blivande treor som har sin absoluta sista fredag på deras absolut sista sommarlov nåååågonsiiin! woey.. Haha
Ciao!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0